A N M Ä L D A

ANMÄLDA

Nu är vi anmälda till agilitykursen som ska starta i höst :) Det ser vi värkligen framemot....

Idag har jag också varit ute och gått med Bonzo som jag har berättat om tidigare i bloggen är han en liten problem hund. Men idag när jag gick med honom var han jätte duktig :D  Han lyssnade på mig hela tiden och hade bra ögonkontakt. Jag till och med släppte honom så han fick gå löst efter vägen....

efter det gjorde vi också lite budföring som gick toppen bra!




10-07-28  23:22

Kommentarer
Postat av: Elin H

Vad söt Astrid är, Westies är riktigt fina. Likaså Cairn men det har varit samma ras en gång i tiden om jag inte minns helt fel? Aja, take care. Kram

2010-07-29 @ 13:50:52
URL: http://elinshundar.hundbenet.se
Postat av: elsa & emma

vad kul med agilitykurs, ska också försöka börja i en till i höst :)

2010-07-29 @ 22:27:22
URL: http://elsahedlund.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0