S H O P P A ?

Ja jag funderar på om jag ska åka in till Helens Hundcenter idag och shoppa lite till Astrid för hon skulle behöva ett jätte varmt täcke att ha på sig nu.Graderna är ju -20 här hemma hela tiden.

Så jag tänkte att jag skulle gå ut och leka lite med Astrid men genast när man varit ute i 10 min så vill man bara gå in!

Så Astrid får nöja sig med att vi bara går ut och in idag :)
Men självklart ska vi inte bara och ligga och slappa för det utan då blir det lite problemlösning istället.

Just ja glömde berätta att igår när vi var ute och gick jag o Astrid så skulle vi gå förbi där schäfrarna bor.Men då var dom inte ute så jag behövde inte använda något bra tips som jag fick från er.Så jag får väl göra det nästa gång dom är ute.Och den här gången jag gick förbi så såg jag att dom hade hoppat över staketet för det var spår där....

Jag tycker det är så oansvarigt av ägarna att totalt skita i dom!!



Astrid idag som ligger och myser på sängen...



Kommentarer
Postat av: Charlie & Kalle

vilken söt tjej:)

2010-01-08 @ 16:55:29
URL: http://kalleyork.se/blogg

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0