P R E S E N T

Nu kommer Astrids lite försenade present ....

Men det blev en till flecce eftersom det är så kallt på kvällarna när vi är ute och går :)
Och bra att ha tills vi åker upp till fjällena för man vet ju aldrig hur kallt det är där.

Och jag tycker den blev skit bra. Jag har nämligen inte köppt den i affär utan jag beställde den av en tjej som gör dom själva.Så det är bara att mäta din hund så får du en fleece som passar din hund.

Och för endast 144 kr och då är post och allt inräknat :)

Såhär ser den ut. Lånad bild från henne.Men är ni sugen på en så klicka på bilden så kommer ni dit.Ps det finns massor av olika mönster att välja mellan....
Klicka för att se nästa bild

Kommentarer
Postat av: elsa & emma

Va fint och så bra med måttbeställt ! :)

2010-01-22 @ 21:16:02
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: ansepanse

jättefin är den, jag gillar blått

2010-01-23 @ 19:12:33
URL: http://kinaguld.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0