B A M B I ?

Ja jag börjar undra om Astrid har gått och blivit bambi.För såfort vi är ute och går så springer hon ju löst i långlina och sladdar och ramlar.ÅÅÅ gud vad jag tycker det ser kul ut :) En gång så for hon rakt in i en snödriva hihi...


Och jag måste bara berätta vad jag fick för ryck idag.Jo jag var ute med Astrid som vanligt också kommer jag bara på rätt som det är att varför inte prova hennes gryt instinkt?

Så jag gick och hämtade en spade också grävde jag en tunnel åt henne i en snöhög.Och visst den kröp hon i lätt som en plätt.

Det är kanske något ni ska testa ?? 



Och här håller Astrid på att gräva förfullt!!

Kommentarer
Postat av: gry

gud vilken bra ide, jag har också en westie.

det är något jag ska testaa imorn


skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0