T R I X

Tja Astrid här :)  Tänkte att jag skulle låna mattes dator och skriva ett litet inlägg om vad jag kan för trix ....
För när jag är på bra humör så kan jag nästan lära mig allt och lite till ;) men det här kan jag:

♥ Ligg
♥ Sitt
♥ Sitt fint
♥ Rulla runt
♥ Vaker tass
♥ Snurra runt
♥ Vinka
♥ Åla som en ål ;)
♥ kurragömma
♥ Och nästan stå på 2 ben!!

Så nu håller min matte på att lära mig lite svårare trix men vi får se om jag orkar lyssna på henne ;)

Men vad kan ni för trix ??  Ö)



Och såhär trött är jag just nu..


KRAM

Kommentarer
Postat av: elsa & emma

sitt

ligg

vacker tass

hälsa fint

hoppa över ben

kryp

give me five

give me ten

stanna

kom hit

"under"

skaka fot

snurra

vinka

sitt fint :)



ps. hur gammal är Astrid, är hon fortfarande valp ? :)

2010-02-06 @ 14:09:29
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: elsa & emma

sitt

ligg

vacker tass

hälsa fint

hoppa över ben

kryp

give me five

give me ten

stanna

kom hit

"under"

skaka fot

snurra

vinka

sitt fint :)



ps. hur gammal är Astrid, är hon fortfarande valp ? :)

2010-02-06 @ 14:09:29
URL: http://elsahedlund.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0