B R R R

Vad kallt det är idag!!  Det blåser och stormar här hemma och vägen har drivit igen.Men ute måste man vara endå om man har en liten vovve som älskar snöstorm ^^)  Så det var bara att sätta på sig rånarluva och ett extra par vantar på sig för att gå ut.

Men nu har vi kommit in och Astrid sover så sött på soffan.
Och igår fyllde hon ju 11 månader så ett litet ben fick hon väl endå.Vi var också ute och gjorde lite övningar som tex

* Slalom ( 2 liters flaskor med vatten ställde jag upp )
* Lite lydnad
* Och självklart massa bus

Så att en sån dålig 11 månadersdag kan hon väl inte ha haft.

Just ja jag har ju glömt berätta att Astrid har fått ett litet brev där det står att nu när hon fyller 1 år så ska hon få en liten spruta ...  ett års vaccination!!!  Men det kommer nog gå superbra för när hon tog dom andra sprutorna när hon var valp pep hon ingenting.

Hur reagerade era hundar?


Kommentarer
Postat av: emma & elsa

Elsa pep inte heller ! :),hon var fullt upptagen med att äta godis :)

2010-02-21 @ 19:28:26
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: Alexandraida♥

Revo är så van så han säger inte.

Nu har de börjat här hos oss.

Att varannan gång så får de några droppar i näsan istället för en spruta =)

Super bra

2010-02-22 @ 15:04:32
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jenny och Qing

Låter som en bra 11 månadersdag=) Min hund skäller till oh vänder sig om för att gnabba det som stiker honom. Men det gör ju inte alla hundar och jag tror så länge man är lugn så går det bra.

2010-02-22 @ 18:40:31
URL: http://qingsperspektiv.blogg.se/
Postat av: LENA

Vilken fin bloggsida du har! Skoj att läsa om dej o Astrid. JAg ligger väldigt lågt m min blogg nu , är lat! Ang sprutan fick ju såklart Garbo en ettårsspruta hon med (hon fyller förresten 4 år idag hurra hurra hurra hurra)Sprutan reagerade hon inte alls på, märkte väl bara ett stick som fr en mygga sen var det full fart igen. Så kommer väl Atrid att reagera med tor jag. kram Lena L

2010-04-06 @ 15:08:08

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0