A W A R D



Jag fick denna award av molly Tack så jättemycket för det :)

Den som får den ska kopiera den till sin blogg, länka till personen som gett den till dig, berätta sju intressanta fakta om dig själv, välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta.

1. Jag älskar att bita sönder mattes saker ( helst läppsyler )
2. När jag var en liten valp så åt jag nästan varje dag bajs som jag grävde upp!!
3. Jag föddes först i min kull men blev minst av alla 
4. Jag älskar alla i hela världen
5. Många säger att jag är en så lugn terrier
6. Till sommaren ska jag börja i agility
7. Min bästa kompis är mattes älskade katt

Jag vill ge följande bloggare/bloggerskor awarden.

fluffmonster
elinoenso
lifeoflondon-veronica

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0