2 0 1 0

2010

Nu är det bara några timmar kvar på det här året. Därför tänkte jag göra en liten tillbaka blick på dom stora grejerna som har hänt.

Om jag ska summera detta år har det för det första gått med en otrolig fart. Jag har gjort flera grejer jag aldrig skulle trott att jag skulle göra/våga, mycket som stärkt mitt självförtroende och det kan jag mycket tacka Astrid för. För hade jag aldrig skaffat henne hade jag aldrig börjat med agility,freestyle, åkt på läger, börjat trimma och skaffat en till liten vovve :) Alltså mitt liv har förändrats helt 2010...



1. Astrid firade sitt första nyår!
2. Det var en riktigt kall februari -25 varje dag!
3. Vi fick gå på en ledarhunskurs - se hur blindhundar tränar:)
4. Astrid följde med oss upp till fjällena för första gången. Hon följde med oss i skidspåret och träffade på en annan westie - Mimmi.
5. I maj var vi på rallylydnads kurs och fick testa på det en hel dag!
6. I Juni/Juli var vi på riksläger i Örebro :) Det tog ca 5 timmar för oss att åka upp dit. Där uppe träffade vi våra bloggvänner  emma&elsa och ebba&molly vi blev fort vänner! Vi saknar dom jätte mycket...
7. Vi har gått på hundpromenader varannan Söndag :)
8. Äntligen fick jag en till hund -> Skrållis <- Hon är en trogen medlem i vår familj nu. Astrid skulle inte klara sig en dag utan henne, dom är vänner för livet.
9. Jag och Astrid har hållit på med agility på egen hand men i höstas började vi på riktig och gick en kurs på klubben. Till våren kommer det mera kurser nu är det vinteruppehåll.
10. I början på vintern gick jag en trimkurs.
11. Jag sydde en t-shirt och lämnade in till nobel. Tyvär vann inte jag utan ett par isdubbar <(
12. Julafton firades med massa mys och julklappar :P

2010-12-31  15:03

Kommentarer
Postat av: emma & elsa

GOTT NYTT ÅR på er ! :D

VAd mycket som hänt och vad kul det var på rikslägret i somras, ska du dit i år igen? :)



Vilken snygg header ni har fixat, dom är så söta! :D

kramar Emma & Elsa

2011-01-01 @ 01:09:58
URL: http://elsahedlund.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0