H U N D P R O M E N A D

HUNDPROMENAD

idag har jag och Astrid varit på hundpromenad :)  Vi gick en skogsväg som ledde enda ner till havet där vi också tränade balansgång på stockar. Men innan det rinner det som en lugn å brevid skogsvägen så där ville såklart alla hundar stanna och bada ;)  Och alla som känner Astrid vet att hon älskar att bada...  hihi. Värsta problemet idag var att Astrid inte alls ville lyssna på mig! :(  så lite besviken blir man efter all träning....  men men bättre lycka nästa gång.


Tillslut komm vi fram till en härlig plats vid havet där vi stannade och gjorde lite övningar.Alla hundar var jätte duktiga ,också hade vi med oss 1 hund som bara var 5 månader och guud vad gullig han var :´)

Nu tror jag inte ni orkar läsa nån mer text utan här kommer dagens bilder :











sådär en riktig bildbomb till inlägg blev detta ;)

Och nu ska jag ut och träna Bonzo igen som jag skrev om i ett inlägg förut ...


Jag har också ändrat lite i bloggen som i menyn och headern hoppas ni tycker det blev bra!

10-08-01  15:17



 

Kommentarer
Postat av: ziggy

voff och tack :)

2010-08-05 @ 22:25:21
URL: http://ziggysblogg.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Så snyggt det blev med den nya headern :) Roligt med hundpromenad!

2010-08-07 @ 18:09:31
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Carina

Tackar! Du har en sötnos du med ser jag!

2010-08-07 @ 21:11:58
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0