H U N D C O A C H E N

hundcoachen

Nu kan man få köpa hundcoachen fredrik steens böcker med expressen för bara 69 :-  idag fick jag min första  bok alltså bok nr 3 AKTIVERING,LEK OCH MOTION jag blev jätte glad när jag fick höra att man fick köpa alla hans böcker med expressen på tisdagar eftersom jag följt nästan alla hans avsnitt på tv4+ :)

Jag har redan läst igenom den lite och har hittat super många nya och bra tips,tillexempel Astrid som ääälskar och har blivit superduktig på att spåra upp saker ska jag försöka lära kantarell sök.Det får man lära sig lite om i boken.

Nästa bok som kommer ut 7 september är HÄRLIGT HUNDLIV

Så passa på nu!



2010-08-31  20:18

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0