U T M A N I N G

ja vi fick en utmaning av Molly som ser ut såhära:

Nämn en svaghet och en styrka hos Astrid....

och då kan jag väl börja med hennes svaghet som är hennes nosande.Hela tiden när vi är ute och går så ska hon bara nosa överallt och hon nästan vägrar att röra sig ur fläcken.Och en till sak som jag kom på nu är att allt hon hittar på backen vill hon bara käka upp det spelar ingen roll vad det är bajs,råttor,fåglar eller gräs hon bara äter det och jag blir sååå ARGGGGGG!!!!



Och en stor styrka hos henne är att hon är så snabblärd. Det spelar ingen roll om det är ett trixs hon ska lära sig eller ett hinder hon ska prova på efter bara en liten stund har hon lärt sig det och det är suuper kul.Och även att hon är så glad och positiv hela tiden och älskar andra djur o människor :)


Jag tänkte också svara Gry och London att jag självklart kan lägga upp här på bloggen hur jag lärde Astrid att spela död på komandot PANG!  Titta bara in här någon kväll så tror jag nog att jag har fått upp det :D


Kommentarer
Postat av: gry

Det där med det evigt nosande och att äta upp allt som hittas känner jag mycket väl igen :) London är precis lika dan::)

2010-04-29 @ 17:04:55
URL: http://livetsomgry.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Nosandet finns hos Molly också dock stör jag mig ännu inte såå mycket på det :) Roligt att Astrid är lättlärd, Molly är också rätt snabbttänkt när hon vill ;)

2010-05-02 @ 08:43:07
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0