A S T R I D



Hittade denna och tyckte den var lite skoj......



Vad heter din hund?
Astrid

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
Hon hette redan det innan jag hämtade henne och jag tyckte det var så najs namn så hon fick heta det.Jag funderade på Doris men det ska min nästa westie få heta......;)

När är din hund född?
20 mars 2009

Vilken ras är den och vilken färg har den?
West Highland White Terrier ( Westie )  Och dom är vita.

Vad väger din hund?
Cirka 6 kg

Vart köpte du hunden och vad kostade den
Hon kommer från Vingåker - Lokullenskennel. Hon kostade 12000 kr.

Varför valde du just den rasen?
Jag har alltid gillat westisar sedan jag var liten och träffade en sån för första gången hos en släkting.....:) 

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Nej men vi ska börja i agility och kanske rallylydnad men det är inte bestämt  med det en.

Är hunden rädd för något?
Hmmm.......  Faktist kan jag inte komma på något hon är liten men tuff!!


Vill du ha fler hundar av samma ras?
Jaaaa det ska jag absolut ha.

Kan hunden några konster och lydnad?
Oja:

- Ligg

- Sitt

- vacker tass

- Spela död (på kommandot PANG)

- Varsågod

- Vänta

- Hoppa upp

- Stanna

- Kom hit

- Nej

- Vinka


säkert massor jag glömde nu också....

Men nu vet ni lite mer om Astrid kanske??   Och är det något mer ni undrar är det bara att fråga på :)


Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Jag har en fråga/utmaning. Nämn en svaghet och styrka hos Astrid. Det får föreställa mi fråga.. :)

2010-04-26 @ 17:03:18
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Taaack :D!

2010-04-26 @ 17:40:02
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: jimmie och kingeling

roligt att läsa :)



hehe, tack^^ har tränat agility lite från och till i ungefär 2år.

kram

2010-04-26 @ 20:04:55
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: gry

âr väldigt nyfiken på hur du fått astrid att spela död samt vinka:) har försökt länge med detta men verken London eller jag kommer riktigt fram till hur det ska varaa.



Du skulle inte vilja visa med hjälp av bilder eller video eller något annat :)?



Kram London

2010-04-27 @ 19:29:36
URL: http://livetsomgry.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0