så var det dags för fredagsmys...

jaaa äntligen fredag men jag tyckte att den här veckan gick super snabbt :) Och skolan har vare helt ok och läxförhöret i eng gick super.tänkte spendera lite tid med Astrid är ju så tråkit att skolan börjat eftersom jag inte kan umgås med Astrid lika mycket men nu har jag en hel helg framför mig =) Och jag hoppas värkligen att den inte går lika fort som den här veckan.Jag hittade även gammla bilder på Astrid sen hon var pytte liten som jag tänkte ladda upp nu nån dag.Nyss var jag även ute och gick och det var riktigt skönt.....


hehe den bilden bjuder jag på ;D


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0