nu är det slut på fredagsmys...

hihi om ni undrar så har jag fått den låten på hjärnan också går jag och sjunger den hela tiden och gör om den:) Men nu till hur dagen har sett ut.Först gick jag och Astrid på en lång promenad som hon tyckte var väldigt roligt helst tills vi kommer till korna =D Sen åkte vi till moster och träffa lilla skrållan som är en busig liten kattunge och som är sååå söt.Sen har vi bara varit hemma och donat på och efter maten gick jag och Astrid ut på täckten och busa och sparang.Och nu ska vi snart dra oss till säng efter en kulig dag.Och som jag skrev i Fredags så ville jag ju att helgen inte skulle gå fort vilket den såklart gjorde men men skola imöra igen då och kul att träffa alla igen.Men nu ska jag gå ut och pinka kväll med Astrid så

söta Skrollan <3


see you♥


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0