mycket koppelträning med Astrid nu :)

Jaa det har blivigt det nu och man ser verkligen resultat :D För jag måste bara ha en hund som inte drar i kopplet det är det värsta som finns tycker jag när man är ute och går.För våran förra hund Whilma <3 drog typ jämt i kopplet och jag vill verkligen inte att det blir så med Astrid också så därför är det bara att träna på!!!! Men det blev ju att jag var hemma från skolan idag också (förkyld) men det blir iallafall marknan på fredan med mina bebs ;) Men nu ska jag gå och hitta på nått vettigt, och jag vet att det har kommit dåligt med bilder men dom kommer och det kanske kommer lite ikväll också men bara kanske ;)

see you♥


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0