W H I H I :D

Jag och lilla Astrid har vinnit en Port-A-Poo som vi tippsade om för ett tag sedan inne hos Härliga Hund
Så nu är jag och Astrid jätte glada :)

Och en till bra sak är att det snöar för fullt här hemma.Så jag och Astrid har varit ute och lekt och idag, så
jag filmade henne även med min filmkamera och gud så kul det var !!!!!  Och sen gick vi in och jag kamma henne så att hon inte blev tovig och efter det så vart hon väääldigt trött och gick och la sig min lilla sötfis.....

Hur reagerade era hundar när första snön kom??



denna har vi vunnit och enligt mig så är det en väldigt bra uppfining ;D




see you♥

Och just ja glömm inte att vara med och tävla om en t- shirt till din lilla vovve hos SpoilMe gå in och tävla tävla tävla där också !!!!





see you ♥


Och nu är det såhär att jag känner en som just nu dragit igång med en liten blogg tävling så gå in hos
Lolla och var med och tävla där :) även fast det inte har något med hundar att göra !!





Och tillsist så måste jag bara lägga upp denna tävling fast den inte också har nånting att göra med hundar.Men jag vill så gärna vinna den endå nu när det går mot jul.Så gå in hos ett rött monogram och tävla där....





Sådär nu får det vara nog med tävlingar för i dag :) :)

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

kul att du tävlar hos mig....Lycka till!!

och grattis till den fina vinsten..

Jag tycker det är jättekul att läsa om dig och din hund här inne på bloggen...

kram lolla

2009-11-11 @ 10:39:22
URL: http://lollashus.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0