F O D E R

Ja jag tänkte skriva om lite olika foder idag.Som tex Vad Astrid använder och först hade hon 


ROYAL CANIN MINI PUPPY




Sedan när det tog slut så rekomenderade dom att vi skulle ha ROYAL CANIN MINI ADULT







Men det gillade Astrid inte alls så mycket så nu när hon är 8 mån så har vi börjat köpa
ROYAL CANIN WEST HIGHLAND WHITE TERRIER ADULT som jag tycker är det klart bästa för HENNE




Sen vet jag också att det finns ett bra foder som heter ORIJEN som jag vet några andra har.





Sen har vi också HILL'S foder som alla veterinärer rekomenderar !!
 




Ja sådär nu har jag tippsat lite vad jag använder och vet som finns som är rätt bra:)  Men det är bra att höra med uppfödaren vad dom använder till sina hundar...

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0