utvecklingssamtal

Ja då är det Måndag igen. I dag har jag utvecklingssamtal med Lena. + att idag skulle jag ha gått ut och gått med Bonzo men jag har gjort illa min fot så jag kan nästan inte stå på den så jäkla jobbigt allså. Men idag har Astrid varigt med pappa och mormor hela dan typ hihi i morse följde hon med pappa o Morgan till Bergsjö för pappa skulle skjusa morgan dit och då hadde hon sovigt hela tiden så jäkla sött alltså. Ja och imorgon ska jag träna och då måste jag skjuta korren för jag ligger efter där. Och för er som inte vet vad det är så skjuter man en serie och lämmnar in det till ledarna så tävlar man liksom mot dom som är i hela Sverige ifjol kom jag 2 så hoppas det blir bättre i år ;)

Men här kommer lite bilder på Astrid som jag lovat dom är så gulliga <3333


                                                                              see you





mamma busar lite med Astrid



pappa busar lite med Astrid




Astrid lite trött



trött



Astrid biter på min gammla sko


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0