Måndag

har varigt i skolan typ hela dan hadde inte no som tur var vi hadde so och det är lite bättre en no. sedan gick jag ut och gick med Bonzo och Amanda villa också följa med :) sedan cykla vi och åt glass på röstabadet. Sen skjusa jag hem Amanda på pakethållaren hehe lite vinglit bara . som jag skrivigt i alla andra inlägg så är det bara 3 dagar kvar nu tills vi hämtar Astrid men ett minus är att det tar 5,5 timmar dit alltså 11 timmars resetid dit och hem men jag åker varsomhelst för att få hem min lilla Astrid <3333   just ja ikväll är det ju Talang också det får jag inte missa.I morgan är det en ganska bra dag på skolan först träslöjd halva dagen sedan matte resten av dan och sen ska jag träna.För snart är det ju stockas stora utomhus-tävlig + att vi även ska anordna nordiska i july någon gång tror jag och jag som aldrig typ har tränat på fält skjutning i skogen vi får väll se hur det går måste ju bara träna som attan på det man vill ju inte skämma ut sig för Norge,Finland,Danmark och färöarna hihi.jag har även fixat med min design den har krånglat lite men jag tycker den är ganska bra nu så vi får väll se hur länge jag har den ;) sitter och kollar på talang nu men det är paus och det är sååå jävla jobbigt för 4ans reklam är typ i 7 min men hursomhelst borde knäcke bröds dansen gå vidare för dom är ju bäst dom men charlott perreli ska ju bara ha dom som sjunger så dom går väll säkert inte vidare. Är det typ bara jag som tycker att charlott perreli är bitchig eller ? men nu ska jag gå och titta igen för nu är pausen slut.
                     


                                                                                see you




                                                                          


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0