äntligen

Nu är hon äntligen min Astrid hehe hon ligger och sover nu så jag hinner blogga lite :) men så här såg resan ut igår start kl halv 7 vi åkte raka vägen ner till vingåker kl 12 var vi framme vist stanna vi en gång och fika. men när jag såg valparna viste jag direkt att Astrid var den rätte<33 vist var hennes syskon också jätte gullig men jag föll för Astrid. ungefär 3 åkte vi Astrid gnällde lite i bilen men hon hadde ju tagits av sin mamma vem skulle inte vara ledsen då.. När vi komm hem fick hon träffa Willma. sen åt hon gick ut och pinka och sen gick vi och sov. Hon gnällde inte på hela natten utan kl 6 gick vi ut och pinka för då var hon vaken sen lekte vi lite och sen vart hon trött igen så vi gick och la oss igen.kl halv 8 gick vi upp för då ville hon ha frukost och mamma var vaken för hon skulle jobba så hon hjälpte oss. Sen lekte enu mer sen sov vi och så där höll vi på tills vi gick ut och lekte på gräsmattan det tyckte hon var jätte kul hihi men nu ligger hon och sover så gulligt . det kommer massor av bider på hon snart .
 

ja då har den här dagen gått också jag har precis nattat Astrid och nu ska jag gå och duscha lite. hoppas Astrid sover lika länge imorgon som idag. Så hon orkar leka mycket imorgon......


                                                                                         see you


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0