VARMT

Hejsvejs allihopa jag har precis varigt ute och gått och shit vad skönt det var.Det har ju också varit toppenväder idag så jag har solat idag med.Jag o Astrid var ner till Harsjön en sväng också och det var 22 grader varmt i vattnet  och då ville jag bara hoppa i men flotten står i vägen så vi måste flytta på den först men sen så.Jag vill också bada i Rohdos alltså inte Råhdos i Grekland utan i Storsjön med Ellen/Amanda men snart så blir det Amandas och min årliga campning som äger till i Råhdos hehe.Vi hadde hur kul som helst och vi bestämde oss för att göra om det igen men den här gången ska vi få med oss Ellen och Julia också men det måste bli lite varmare i vattnet först.I morgon ska jag också bara vara hemma och eventuellt sola om det är fint men ring om nån vill hitta på nått för då fixar jag hundvakt! Men nu ska jag blogga vidare


                                                                       see you


midsommarafton






jag o Astrid på midsommarafton

                                                                        

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahww!



Vad gulliga ni e tsm :)<3

2009-06-26 @ 21:48:45
URL: http://johannaholmstedtdebeau.blogspot.com/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0