SOMMARLOV

Yes äntligen fick vi sommarlov det ska bli såå skönt hoppas det blir fint väder hela sommaren så det går att sola o bada. I morgon ska jag sova ända tills Astrid väcker mig så det blir kanske inte världens längsta sovmorgon.I dag var det bara att sjunga i kyrkan hela dan + att vi delade ut priser till nutids-frågan och jag vann bland tjejerna hihi :) Medans vi sjöng för föräldrarna var Astrid hoss mormor och idag kan man säga att mormor också fick sommarlov för nu ska jag ha Astrid hela sommaren ;) Nu ska jag gå och se om Astrid sover så kan jag passa på och se lite tv....




                                                                    see you


                                                                             

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0