SOL

Ja äntligen så är det lite sol.Känns som det var evigheter sen det var så här fint väder nu så idag har jag bara varigt ute med Astrid och lekt.Och jag har nyss varigt ut och gått och det var så skönt.I morgon ska jag följa med morsan på dagis och vara med lite små barn för jag har ändå inte så mycket och göra vill ju inte att mormor ska behöva vara hundvakt hela tiden men hur gör man då när man vill vara med sina friends? ;) Men men imorgon ska hon då vara det så hoppas Astrid inte är allt för jobbig hihi.Ja så det händer inte så mycket mer den här veckan lite träning bara sen så är det bara att slappa på men så ska det ju va! Nee nu ska jag gå ut igen tror jag just ja farmor o farfar flyttade ner till Harsjön till sommarstugan idag så nu blir det Harsjön i sommar ....



                                                                                       see you
 

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0