ska snart ut och sola

Just nu sitter jag vid datorn men snart ska jag ut och sola lite granna så jag hinner skriva lite.Astrid sov bara till kl 08.00 idag så jag var ganska trött så mamma fick ta henne för hon skulle inte iväg och jobba på nån tim men typ en timme senare står det någon nedanför min säng och vill upp och vem är det om inte Astrid som rymde upp till mig när mamma dammsög så det blev bara till för mig att låta henne kliva upp i sängen.Men hon hadde inte några planer på att ligga och mysa lite utan hon skulle bara LEKA så jag fick gå upp och klä på mig och leka lite granna.Och sedan kl 10.00 har hon sovigt så det är ganska lungt i huset.En sak till jag läste i tidningen att dom hadde set VARG bara här där jag bor ute på täckterna men självklart så missade jag att se den.Men jag tror nu att alla djur som typ finns i Sverige har gått här utanför huset ganska najs endå det;) Ja det händer inte så mycket idag ska gå rundan sen och nu ska jag ge Astrid mat om hon vaknar nån gång om inte så går jag nog ut och solar lite nu jag.En sak till är det ingen som vill bada med miiiig snart jag svettas ihjäl...


 
                                                                                          see you


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0