scrapping

hejsan allihopa! I dag har jag som vanligt bara varigt hemma typ förutom att jag var till veterinären med Astrid och det gick super.Sen for vi på bygg-max och köpte bräder till staketet och det ska bli skitskönt och få det klart sen...
Ja imorgon är det middsommar afton också tiden går ju så fort tycker jag. Men på midsommarafton ska vi först åka till farmor för hon fyller år sen får vi gäster till kvällen som kommer på middag.och på midsommardan fyller mamma år så då ska vi uppvakta henne också.Så ikväll blir det bakning ;)  Jag måste även scrappa ett kort till farmor nu också det får bli ett mangnolia-kort som jag älskar att göra men det har blivigt många nu på sista tiden det är ju många som tar studenten.Tillexempel min tränare tog också studenten så hon fick en liten present och ett mangnolia kort.Nee nu har jag babblat för mycket nu får jag ta och sätta igång med kortet om det ska bli klart ...



                                                                                see you


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gammel-farfar fyller 80 år imorn han å! :D

<33

2009-06-18 @ 23:00:05
URL: http://johannaholmstedtdebeau.blogspot.com/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0