Astrid sover så jag passar på att blogga lite ;)

Jaa äntligen har Astrid sommnat! Hon har varigt igång enda sen kl 9.För då stod det någon och ville upp i min säng och det var ju Astrid så klart.För annars brukar hon sova i sin bur brevid min säng men det är så varmt på mitt rum just nu så att hon fick  sova med morsan o farsan för på nått konstigt vis är det alltid svalt där så himmla skönt.


Men sen ska jag ner till Harsjön Astrid får nog följa med tror jag om pappa inte vill ha henne och det vill han inte ha bara i nödläge men han får så lov ;) Sen ska jag ju ut och rida med moster som jag skrev förut hoppas det inte är så varm , jag ska då rida en d ponny och jag är inte så van att rida det jag ridar bara islandshästar typ för dom är så lungn och härlig. En sak till jag är med och tävlar om ett skit fint armband som man får skriva vad man vill på här inne hoss
Heyli var med du också



                                           see you

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

vad kul att du är med och tävlar hos mig.

Lycka till

lolla

2009-07-01 @ 21:48:43
URL: http://lollashus.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0