Astrid som har fått haft Whilmas scarf idag och hon vart såå söt ❤

Har precis kommit hem från Harsjön nu var ner och träffa Torsten en sväng ;) Annars har jag bara vare hemma idag.Men jag har bara varit med Astrid idag känns det som för först så kamma mamma henne så hon blev skit fin... Sen så gick jag och letade upp Whilmas ❤ scarf så då satte jag på den på Astrid och hon blev sååå söt/cool hihi.Så då ville jag ta lite kort på henne men då sov hon ju så jag tog ett kort medans hon sov och det vart så cute så när hon vakna tog jag typ 1000 kort till på henne <3   Så som ni ser så ville jag bara ha henne som min header och jag blev så nöjd så... Men nu när vi var nere i Harsjön så bara flög hon i badet och skulle börja leka och simma det har hon ALDRIG gjort förut hon har bara doppa tassarna och jag ville se om hon kunde simma förut i sommar men hon har aldrig varit så crazy i vattnet som hon var nu :) Men hon blev ju så blöt så nu måste jag ju kamma henne igen den lilla busfian.....


Min sötis som blev så snygg i Whilmas scarf  ❤






see you♥


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0