namnsmycke

tjingeling . Ska snart åka till stan nu med Amanda och vara där idag.Sen ska jag vara med henne ikväll också för jag ska sova där inatt kul kul.Och som sagt var får vi ju främande på onsdag nere i Rhådos hihi.Men jag ska inte köpa nått idag har jag bestämt mig för men vi får väll se när jag kommer hem ne nu ska jag snart dra till bussen..


Hej hej igen nu har jag kommit hem och jag ska snart äta.Men jag köppte faktist bara hårgrejer idag och inget mer förutom en fika på stan.Det fanns inte så mycket nytt nu på stan som jag ville ha men jag shoppa ju faktist i söndags också.Sen ska jag dra till Amanda och sova där och då ska vi fixa mitt hår så det blir krulligt. Jag tänkte också börja tippsa om blogg-tävlingar så håll ögonen öppna men nu ska jag äta 




här kan du vinna ett namnsmycke hos elin









                                           see you <3


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

men vad kul att jag hittat din blogg Madde, nu rackarns ska jag ha koll på vad du har för dig...

Var filmen bra som ni köpte på Birsta??

Astrid är verkligen söööööt....ojoj

Jaha vad gör du idag då???

Jag har ingen aning vad jag hittar på, väntar på den jäkla solen bara

Hälsa mamma....

kram lolla

2009-07-14 @ 10:51:59
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: TÄVLING! - Elins blogg - foto & vardag.

då är du med, lycka till! :)



ha en fortsatt trevlig dag!

2009-07-15 @ 11:32:03
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Carolin

Hej madde(: följ gärna min blogg puss <3

2009-07-15 @ 14:29:30
URL: http://caroliiin.blogspot.com

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0