T R I M N I N G

Ja nu har jag varit hemma i 2 dagar och varit sjuk så då får man ju ligga och kela med sin lilla gullegris.Fast idag tog vi hand om trimningen.

Så nu i 1,2 timme så har jag stått och trimmat Astrid.Och neråt tårna så klippte jag henne också fast bara mellan tårna och brevid klorna.

Och jag själv tycker att det blev skit bra och Astrid tyckte der var jobbigt att stå still så länge fast jag såg jag såg på henne att hon njöt också...

Och vi har även varit ute en stund idag och då hade jag Astrid löst och det gick faktiskt rätt så bra.För hon följer ju bara efter mig och hon kommer när jag ropar på henne.

Men nu ska jag berätta vad hon älskar att göra ute när det är kallt och vattenpölarna har frusit till is.
Jo hon springer det fortaste hon kan till dom sen står hon och slår på dom tills att dom går sönder och då tar hon upp isen och biter sönder den.Och gud vad det ser kul ut.Fast ibland glömmer hon ju bort att det är halt på dom och då ser man bara en hunden som flyger förbi hihi.

Men nu ska ni få se resultatet efter 1,5 timmes trimning :

framifrån


Sidan ( och en liten tunga :) )









Sådär nu fick ni lite bilder.
Och om ni tittar inn här imorgon så ska ni få se en gullig liten lucia westie....

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0