K A L A S

Ja idag har vi haft kalas och då kom Astrids bästa polare Torsten som är en strävhårig tax och som är världens goaste lilla tax.

Och då passade vi såklart på att gå ut en sväng och leka på täckten.Men eftersom det var frost på täckten så blev det ju lite kallt om tassarna så då går man bara inn och äter mat och läger sig på mattan och sover.....

Men innan alla gäster kom så har jag och Astrid varit ute och gått i långlina och idag tog jag också med mig en boll ut och oj oj oj vad kul det var att spela fotboll tycket hon.Men vi träna ju också på inkallning mm.


Och en bid fick jag ta på dom också fast lite godis får man alltid muta med :)

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0