Sorry

Sorry att jag inte har skrivig på ett tag men jag hann inte sen jag komm hem från boda borg....  Och igår flippa datan ur för den starta inte....  Men nu kommer ett riktigt inlägg.Ja först var vi ju på boda och det var skit kul vi köppte heldagskort och då fick vi vara där hela dan och det måste man också om man ska dit annars hinner man ingenting.Så vi åkte väll hem typ vid 5 och var hemma kl halv 7 och då köppte vi pizza jag själv åt kebbabtallrik ( trött på pizza ) Och efter pizzan gick jag ut och klippte gräs ca 1.5 timme och efter det gick jag ut och gick.Måste bara säga att det är såå mycket skönare att gå på kvällen en på morgonen/dan det är friskare luft på nått vis.

Och ja igår gjorde jag inte så mycket klippte klart gräset på framsidan och så för mamma o pappa skulle på 40-årsfest så jag och Astrid hade huset för oss själva hela kvällen eftersom ingen av brosorna var hemma heller men kan bara säga som så det suger att se på tv på sommaren det är bara skitfilmer och repriser....  Så Astrid och jag tog en promenad och var ute och dona på en bra lång stund men sen blev det mörkt och dimmigt så då ville man inte vara ute så det blev väll tvn tillslut eftersom datan inte funka...

Ja och idag har jag  gjort Astrid värsta fin. Jag har badat henne och efter det så föna jag henne och kamma igenom henne och jag har aldrig set henne så ren och fin.För man ska inte bada en westie förstår ni för de har ett slags fet som tar bort skiten som de får på sig så om man badar dom så tar man bort det där fettet och då kan dom inte hålla sig rena och fina själva.Men ungefär 2 gånger om året måste man så vi gjorde väll det nu då och guuud va fin hon blev här får ni se själva....




Ni skulle ha sett henne bakifrån också men hon orka inte sitta still så länge så att jag fick knäppa .....


see you ♥

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0