Sommarlovet lider mot sitt slut

Ja det börjar göra det nu och det känns : /  Tycker att det gick skitfort i år men men sånt e livet....
Har iallafall inte gjort så mycket idag jag och Astrid gick på en promenad till mormor också var vi där hela dan.Och vi fika och småprata och titta på tv på mannen som talar med hundar och det programet är BÄST.Cesar Millan heter han och han är magisk med hundarna och jag tycker absolut att ni ska titta på det om ni har eller är intreserade av hundar.Ja sen gick jag och Astrid hem och käka lite och nu har jag precis varit ute och gått och om en timme ska jag titta på Cesar Millan igen....


Missa inte avsnittet ikväll kl 20.00 på tv4+  han är bäst :)



see you ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mamma och jag kollar jämt på honom,

Han är ju bäst. :D <3

2009-08-11 @ 11:51:22
URL: http://johannaholmstedtdebeau.blogspot.se

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0