Kan någon ge mig några smarta tipps på inkallning ???

Okey  nu måste det bli skärpning med bloggningen har ju inte skrivit på flera dar ju : / Men men nu har jag skärpt mig....   Idag så hade vi bara so typ hela dan och ett litet pass med tyska.Och det är sååå skönt med kortdag så sen gick jag hem direkt till  mormor som är hundvakt åt Astrid <3  Sen gick jag ut och gick också har jag tränat inkallning med Astrid för hon börjar på att bli svår att kalla in när man ropar så därför har jag börjat använda långlina men är det någon som kan ge mig ett bra tipps på inkallning ????   Och det var också meningen att jag skulle följa med moster till hennes häst för hon skulle få en privat kurs men det blev inget så det får väll bli en annan dag då....   men nu ska jag blogga vidare



                                            Min älskling ♥



see you ♥

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0